cegiranytu.hu - az üzleti megoldások tárháza

Felhasználási és szállítási feltételek

Fizetés és szállítás

A megrendelés visszaigazolása

Problémák a megrendeléssel kapcsolatban

Számlázás

Kapcsolati információ módosítás és leiratkozás

Cégiránytű

Adataink


Felhasználási és szállítási feltételek

A fenti űrlapon lekért, megrendelt információs termék az Inter Rezidencia Tanácsadó Kft. szellemi tulajdona. Bármilyen formában történő felhasználása a szellemi tulajdon birtokosának engedélyéhez kötött.

A lekérő űrlap kitöltése és az előírt díj megfizetése (fizetős termék esetében) feljogosítja az űrlapon megjelölt "Jogosult felhasználó"-t, hogy e szellemi tulajdonunkat saját viszonyainak figyelembevételével testre szabja és a tartalmából, illetve használatából nyerhető információkat saját felelősségére használja.

Társaságunk mindent megtesz, hogy az általa forgalomba hozott információs termékeket az esetleges jogszabály változásokat követően frissítse, de erre garanciát nem vállal. A frissítés a jellegétől függően lehet ingyenes, vagy díjköteles. Amennyiben a frissítés hibák javítása miatt történik, az minden esetben díjmentes (technikai frissítés). A díjköteles frissítések nem automatikusak. Ilyen esetben a hozzáférést csak a felhasználó kifejezett kérésére és a frissítési díj beérkezését követően teljesítjük. A felhasználó egy-egy frissítésre irányuló igényét a Központi megrendelési oldalon az ott található űrlap kitöltésével és beküldésével kezdeményezheti. Ebben az esetben is ki kell választani a terméket a legördülő menüből és a megjegyzés rovatba beírni, hogy "frissítés miatt".

Az űrlap kitöltésével és a termék lekérésével ügyfél kapcsolatot létesítsz társaságunkkal, elfogadod jelen felhasználási és szállítási feltételeinket, hozzájárulsz adataid cégünk számítógépein történő tárolásához és az alkalmanként megküldendő Cégiránytű levelünk fogadásához. Természetesen a levél tartalmazni fogja a leiratkozás lehetőségét és ez bármikor, minden kötelezettség nélkül megtehető.

Megrendelés előtt érdemes tájékozódni a Frissítés oldalunkon arról, hogy melyik az éppen elérhető aktuális verzió.

Vissza az elejére >>>

Fizetés és szállítás

A megrendelt terméket a megszokott módon, e-mailben juttatjuk el felhasználóinkhoz, az ellenérték bankszámlánkra történő jóváírását követően (kivéve az ingyenes termékek, amelyet azonnal). Amennyiben nincs lehetőséged átutalásra, úgy az ellenértéket postai úton is elküldheted (rózsaszín csekken). Ebben az esetben a címzett:

Inter Rezidencia Tanácsadó Kft. 5400. Mezőtúr, Eper utca 53.

Bankszámlaszám: 11705998-21257290 OTP Bank Nyrt.

IBAN: HU75 1170 5998 2125 7290 0000 0000; BIC(SWIFT)KÓD: OTPVHUHB

Bank címe: 5400. Mezőtúr, Szabadság tér 29.

Fontos: A banki átutalás közlemény rovatában (vagy a csekk hátsó oldalán) tüntesd fel annak a jogosult felhasználónak a nevét, akit az űrlapon megneveztél. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy nem tudjuk a befizetésedet beazonosítani!

Ahol feltüntettük, ott a PayPal fizetési lehetőség is a rendelkezésedre áll.

Vissza az elejére >>>

A megrendelés visszaigazolása

A megrendelő lap kitöltését és a „Kérem a terméket” gomb megnyomását követően ez az oldal fog megjelenni. Ennek az oldalnak a megnyílása azt jelenti, hogy adataid továbbításra kerültek rendszerünk számára. Amennyiben nem nyílik meg a visszaigazoló oldal, az abból is eredhet, hogy a böngésződnél le vannak tiltva a felugró ablakok. Az engedély külön is beállítható kedvelt oldalaid esetében, kivételként kezelve ezeket.A nap folyamán még egy levelet is kell kapnod tőlünk, amelyben visszaigazoljuk, hogy rendszerünk rögzítette a megrendelésedet. E levél elmaradása fontos információ lehet számodra! Ilyen esetben vedd fel e-mailben velünk a kapcsolatot ( jlenkei@gmail.com ).

Vissza az elejére >>>

Problémák a megrendeléssel kapcsolatban

Lehet, hogy elütötted az e-mail címed; megtelt a postafiókod; levelező rendszered kéretlennek minősíti az automata rendszerünk küldeményét. Ha nem kaptál visszaigazoló levelet, akkor írj nekünk!

  • A következő e-mail címekről érkező leveleket fogadását mindenképpen engedélyezd levelező rendszeredben. Ha nem tudod, hogyan kell eljárni, akkor kérdezd meg rendszergazdádat, vagy szolgáltatódat.

    jlenkei@gmail.com

    cegirany@cegiranytu.hu

Levelet írok >>> jlenkei@gmail.com

Vissza az elejére >>>

Számlázás

A számlát minden esetben a pénz hozzánk történő beérkezése után állítjuk ki és PDF formátumban, e-mailben juttatjuk el hozzád a következő napokban, arra az e-mail címre, amelyet az űrlapon tüntettél fel. A számla kiállítása több napot is igénybe vehet a megrendelések számának az adatok feldolgozási ütemének függvényében. Amennyiben tíz nap eltelte után számlánk nem érkezett meg, akkor kérünk, hogy ezt e-mailben jelezd számunkra. A számlánkat, amint megérkezik, nyomtasd ki és őrizd meg a törvényben előírt határidőig.

Sürgős esetben, ha a befizetésed jóváírását nem tudod kivárni, úgy telefonon, vagy e-mailben vedd fel velünk a kapcsolatot és megoldást fogunk problémádra találni.

Ha a PayPal fizetési lehetőség is rendelkezésedre áll, akkor ezt az adott termék értékesítési oldalán megtalálod.

Az ingyenes termékek kiküldését nem előzi meg visszaigazolás! A megrendelő űrlap beküldése után az első szállító levél mellékletében kiküldésre kerülnek. Ez néhány perctől egy-két óráig is eltarthat, a szerverek közötti kommunikáció gyorsaságának függvényében.

Vissza az elejére >>>

Kapcsolati információ módosítás és leiratkozás

Óvatosan kezeld a leveleink alján elhelyezett "Leiratkozás", vagy angol nyelven "Unsubscriebe" linket. Amennyiben erre kattintasz, kitörlöd adataidat az adott sorozatból, aminek további következményei vannak. Nem tudjuk kiküldeni a megrendelt terméket, vagy a későbbiekben nem fogod megkapni a frissítéseket. Ha véletlenül mégis "sikerülne" leiratkoznod, akkor töltsd ki újból a megrendelő lapot és írd be a "Megjegyzés" mezőbe, hogy "leiratkozás miatt".

Fontos! Minden egyes termék (ingyenes, vagy fizetős) és a Cégiránytű kiadványunk is, külön-külön sorozatot alkotnak a nyilvántartási rendszerünkben. Ezért a leiratkozás csak arra a termékre vonatkozik, amelyiknek a szállítólevelében az adott leiratkozási link található. Ez azt jelenti, hogy külön-külön kell leiratkoznod, amennyiben több termék felhasználójaként is szerepelsz rendszerünkben.

Másik fontos link a "Kapcsolati információk módosítása", vagy "[MODIFY_CONTACT_INFO" Ez azt a célt szolgálja, hogy a későbbiek során, ha változtatni szeretnél a megszólításon (neveden), amelyet az űrlapon megadtál, vagy megváltozik az e-mail címed, úgy a módosításokat saját magad, a mi bevonásunk nélkül bármikor megtehesd. Ezért fontos, hogy elmentsd leveleinket, mert csak azokról tudod elindítani a módosításokat!

Vissza az elejére >>>

Cégiránytű

A "Cégiránytű" hírlevelét esetenként, változó gyakorisággal küldjük ki. A levélben cégmenedzseléssel, cégépítéssel, adózással és számvitellel kapcsolatos információkat teszünk itt közzé cégvezetőknek, cégtulajdonosoknak, gazdasági szakembereknek. Amennyiben nem tartod hasznosnak az olvasását, úgy erről külön leiratkozhatsz.

A Cégiránytű Facebook oldala: cegiranytu

Lájkold be az oldalt, ha értesülni akarsz az ottani megosztásainkról!

Vissza az elejére >>>

Adataink

Inter Rezidencia Tanácsadó Kft. 5400. Mezőtúr, Eper utca 53.

Cg. 16-09-006138 Jász Nagykun Szolnok Megyei Cégbíróság

Adószám: 12519952-2-16 Közösségi adószám: HU12519952

Lenkei József ügyvezető igazgató Tel: 36 20 9386 097 E-mail: jlenkei@gmail.com

Bankszámlaszám: 11705998-21257290 OTP Bank Nyrt.

Bank címe: 5400. Mezőtúr, Szabadság tér 29.

IBAN: HU75 1170 5998 2125 7290 0000 0000; BIC(SWIFT)KÓD: OTPVHUHB

Vissza az elejére >>>


cegiranytu.hu - az üzleti megoldások tárháza